English for the Media

English for the Media

Categories: Anglisht
Wishlist Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

About Course

Informacion i përgjithshëm

  • Çmimi – 30 000 lekë
  • 2-3 herë në javë
  • 1 orë e 30 minuta / seanca
  • Kohëzgjatja 3 muaj

Metodat e përdorura

  • Mënyra e heshtur
  • Mësim i bazuar në detyra praktike
  • Metoda audio-vizuale 
  • Sjellja leksikore
  • Suggestopedia
  • Prezantime, projekte, studime dhe punë në grup
  • Vlerësimi i performancës së studentit dhe mësuesit çdo muaj

Aktivitete të tjera

  • Filma dhe dokumentarë
  • TED talks dhe pjesëmarrje të personazheve nga fusha të ndryshme
  • Biseda të lira me të huaj
  • Orë të hapura mësimore 
  • Këshillim për aktivitete jashtë klase, që mund ti praktikojnë në kohën e lirë
  • Mësimi i gjuhës në praktikë, bashkëveprim me kompanitë mediatike në Shqipëri
  • Evente dhe webinare

Avantazhet e kursit

Cambridge English for Media zhvillon aftësitë komunikuese dhe ofron njohuri të specializuara në gjuhën angleze për gazetarët dhe profesionistët e medias, duke mundësuar punë cilësore me efiçensë dhe efikasitet. Duke mbuluar një gamë të fushave të lidhura me median, përfshirë gazetat, televizionin, radion dhe marketingun, 8 leksione të pavarura do të lejojnë studentët të përqendrohen në fushat që janë më të rëndësishme për ta.

  1. Profesionist në pak kohë
  2. Përmirëson aftësitë dëgjuese dhe shkruese
  3. Përmirëson aftësitë komunikuese
  4. Krijon lidhje dhe kontakte me kompani mediatike
  5. Nxit të menduarit kritik
  6. Rrit mundësitë e punësimit në sektorin e medias
  7. Përmirëson njohuritë dhe aftësitë në fushën e marketingut
  8. Materialet autentike mësimore, siç janë artikujt e gazetave, skenarët e filmave dhe blogjet, ndihmojnë në përgatitjen e studentëve për jetën e vërtetë të punës.
  9. Certifikatë e akredituar

Çfarë do të mësoj nga ky kurs ?

☑️ Mësim i termave të websiteve, strategjive të marketingut
☑️ Mësim i gjuhës së revistave, produksionit televiziv, filmave, sloganeve dhe brainstorming-ut
☑️ Si të bësh prezantime
☑️ Kuptim i gjuhës së prezantuesve radiofonikë
☑️ Si të editosh dokumentarë televiziv
☑️ Si të shkruash saktë analiza të filmave dhe show-ve
☑️ Si të planifikosh dhe shkruash një blog
☑️ Si të krijosh njoftime dhe reklama
☑️ Si të krijosh strategji komunikuese marketingu
☑️ Si të organizosh rilançimin e një produkti
☑️ Praktim i gjuhës në situata reale
☑️ Përkthim, editim profesional të lajmeve
☑️ Si të përzgjedhësh tituj, lajme, personazhe me rëndësi për publikun
☑️ Si të vërtetosh saktësinë dhe vërtetësinë e lajmeve dhe fakteve
☑️ Si të bësh shkrime dhe të hartosh pyetje

Show More

Course Content

Unit 1

  • Newspapers
  • Draft Lesson

Unit 2

Unit 3

Unit 4

Unit 5

Unit 6

Unit 7

Unit 8